Re: Tuner TV do laptopa

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.na.pohybel.spamerom>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 11:11:22 MET DST

Dnia Wed, 7 Sep 2005 09:03:25 +0200, Markus Sprungk napisał(a):

> To widocznie jakaś lebiega. U mnie ta karta wchodzi w FullScreen jak w
> masło :>

Hehe. Ogólnie chłopaki z tamtego sklepu (nie powiem jakiego :) to miśki.
Ale mają w miarę tanio :-)

> Działa bez zarzutu. Znakomita jakość zarówno audycji TV jak i zgranego
> materiału na dysk. Oprogramowanie w języku polskim to też miła rzecz.
> Jednej tylko rzeczy nie rozumiem. Dźwięk jest opóźniony w stosunku do
> obrazu o około 1,5 sekundy. Jestem w trakcie rozwiązywania tego problemu :)

Fajnie. Mam jeszcze jedno pytanko. Ona jest na PCMCIA podwójnej grubości
czy pojedynczej?

Pozdrawiam i czekam na opinie innych Usenetowców,

--
mgr inż. Doc, docentos13@wp.pl.na.pohybel.spamerom
Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...