Re: Tuner TV do laptopa

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 09:03:25 MET DST

Doc napisał(a):

> Witam Grupowiczów,
>
> Chcę sobie kupić Tuner TV do mojego laptopa i jak zwykle mam pełno
> dylematów.
>
> Po pierwsze nie specjalnie znam się na temacie. Nie mam doświadczenia z
> tunerami TV i nie wiem na co zwrócić uwagę. Dlatego pozwalam sobie
> przedstawić kilka modeli tunerów które wybrałem. Prosiłbym o ich ocenę.
>
> W pierwotnych planach był Aver TV Cardbus E-500 na PCMCIA. Jednakże
> sprzedawca odradzał go. Mówił, że testowali go kiedyś i nie udało im się
> uzyskać fullscreenu.

To widocznie jakaś lebiega. U mnie ta karta wchodzi w FullScreen jak w
masło :>

> Ponadto wg opisu z Komutronika to nie ma on tunera FM
> i pilota (niby takie głupotki, ale zawsze to jakieś braki).

Wersja Cardbus Plus ma

> Drugi mój typ to AverTV Plus (też na PCMCIA). Jednakże nie mam o nim
> żadnych większych informacji.

Działa bez zarzutu. Znakomita jakość zarówno audycji TV jak i zgranego
materiału na dysk. Oprogramowanie w języku polskim to też miła rzecz.
Jednej tylko rzeczy nie rozumiem. Dźwięk jest opóźniony w stosunku do
obrazu o około 1,5 sekundy. Jestem w trakcie rozwiązywania tego problemu :)

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098