Re: ASUS p3v4x

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 11:20:58 MET DST

Użytkownik "-= N =-" <Nwytnijto@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dfm85d$ah4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wlasnie nie mialem okazji wpiac zadnej z tych kart do mojej obecnej plyty
> celach testowych, a slyszalem same zarzekania, ze
> R9500 i R9700 to juz inna epoka i ze na pewno nie zadzialaja na mojej
> plycie.

Nieraz w sklepach pracuje lamerstwo.

> A wlasnie te karty Radeon zainteresowaly mnie na poczatku (plus
> ewentualnie R9550).

Patrz co jest w "Minimal Requirements" dla danej karty. Jak pisze "3.3V
copmptibile" to będzie działać. Sapphire to nawet swojego R9550 dopuścił do
płyty AGP 1.0 x2 :
http://70.84.187.178/en/productfiles/56brochure.pdf

Ewentualnie czeka cię wymiana zasilacza. Jeśli masz zbyt słaby to na nowej
prądożernej karcie będzie niestabilna praca kompa (zwiechy, restarty itp) a
nawet szlag go może trafić (i zabierze ze sobą w zaświaty parę innych
części)