Re: ASUS p3v4x

Autor: -= N =- <Nwytnijto_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 09:33:38 MET DST

> Obie plyty posiadaja AGP x4 wiec w wybor kart jest na
> prawde spory i limitowany tylko Twoimi zasobami gotowki ;).
> Ja mialem Herculesa GF2 GTS a od kilku miesiecy
> Radeona 9550 (Gigabyte).

Wlasnie ograniczenia posiadanej przeze mnie plyty (Abit BX133 z AGPx2), a co
za tym idzie bardzo slabej grafiki zmuszaja mnie do znaleznienia jakiejs
plyty z AGPx4, poniewaz na AGPx2 to juz teraz nic chyba nie uracze.

> A! I zastanow sie jeszcze nad chlodzeniem procesora.

Posiadam PIII 866mhz, ktory obecnie pracuje bardzo cool (doslownie i w
przenosni :)), nie grzejac sie wogole.

Pozdrawiam
N.