Re: ASUS p3v4x

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 10:11:04 MET DST

Użytkownik "-= N =-" <Nwytnijto@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dfm543$qd$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wlasnie ograniczenia posiadanej przeze mnie plyty (Abit BX133 z AGPx2), a
> co
> za tym idzie bardzo slabej grafiki zmuszaja mnie do znaleznienia jakiejs
> plyty z AGPx4, poniewaz na AGPx2 to juz teraz nic chyba nie uracze.

Przecież do AGPx2 pasują wszystkie karty x4 (R9000,R9100,GF3, większość
GF4TI) i sporo x8 (R9500,R9700)

> Posiadam PIII 866mhz, ktory obecnie pracuje bardzo cool (doslownie i w
> przenosni :)), nie grzejac sie wogole.

Procesor jeszcze daje radę pod warunkiem że nie będzie go hamować zbyt słaba
karta grafiki:
http://www23.tomshardware.com/index.html?modelx=33&model1=51&model2=48&chart=25
http://www23.tomshardware.com/index.html?modelx=33&model1=51&model2=48&chart=26