Re: ASUS p3v4x

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 08:37:24 MET DST

> A jakie karty graficzne obsluguja te plyty Asusa CUSL/TUSL?
> Chodzi mi o karty takie w miare wydajne.

Obie plyty posiadaja AGP x4 wiec w wybor kart jest na
prawde spory i limitowany tylko Twoimi zasobami gotowki ;).
Ja mialem Herculesa GF2 GTS a od kilku miesiecy
Radeona 9550 (Gigabyte).

Z racji posiadanego procesora (PIII 800) szybszej karty raczej
nie potrzebuje. Za wspomnianym radkiem przemawia przyzwoity
stosunek ceny do wydajnosci. Poza tym jest cichy (sam radiator)
i (niepodkrecony) pozostaje chlodny nawet po kilku godzinach
z Pain Killerem. ;)

W kwestii kart graficznych odsylam do tabelki:

http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie.html

A tu znajdziesz nieco starsza wersje, ale za to z prezentacja
graficzna:

http://www.benchmark.pl/artykuly/przeglad_procesorow_2002/wstep.html

A! I zastanow sie jeszcze nad chlodzeniem procesora.

Zdrooweczka,
Vituniu.