Tuner TV do laptopa

Autor: Doc <docentos13_at_wp.pl.na.pohybel.spamerom>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 08:32:17 MET DST

Witam Grupowiczów,

Chcę sobie kupić Tuner TV do mojego laptopa i jak zwykle mam pełno
dylematów.

Po pierwsze nie specjalnie znam się na temacie. Nie mam doświadczenia z
tunerami TV i nie wiem na co zwrócić uwagę. Dlatego pozwalam sobie
przedstawić kilka modeli tunerów które wybrałem. Prosiłbym o ich ocenę.

W pierwotnych planach był Aver TV Cardbus E-500 na PCMCIA. Jednakże
sprzedawca odradzał go. Mówił, że testowali go kiedyś i nie udało im się
uzyskać fullscreenu. Ponadto wg opisu z Komutronika to nie ma on tunera FM
i pilota (niby takie głupotki, ale zawsze to jakieś braki).

Drugi mój typ to AverTV Plus (też na PCMCIA). Jednakże nie mam o nim
żadnych większych informacji. Oglądałem pudełko w MMarktcie i w sumie to
wygląda on na model poprzedni z tunerem FM i pilotem, ale nic więcej z
oględzin nie wynikło.

Kolejny typ to zewnętrzny Aver UltraTV USB 2.0 300 Też nie uzyskałem
większych informacji o tym tunerze. W luźnej rozmowie sprzedawca zwrócił mi
jedynie uwagą na to zewnętrzny tuner miał USB 2.0 bo inaczej będę miał
problemy. Ten tuner ma USB2 :)

A może kupić jakiś tuner innej firmy? Kwota którą chciałem wydać to
maksymalnie jakieś 350PLN.

Pozdrawiam,

--
mgr inż. Doc, docentos13@wp.pl.na.pohybel.spamerom
Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...