Re: Komputer się włącza i wyłącza

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 01:38:48 MET DST

> nie wiem jak teraz, ale plyty ecs maja srednia opinie,

A ja je zawsze biore w obrone bo mam ciagle na oku w sumie 5 komputerow na
plytach tej firmy (plyty z roznych lat) i nie ma z nimi problemow.
Co wiecej w sumie jak sie czyta rozne fora i grupy to niby opinia kiepska
ale tak konkretnie to tylko, ze np. ma o 2% mniejsza wydajnosc niz markowa(i
drozsza) konkurencja.

> kupilem cos tej firmy i mialem naprawde niezle historie z plyta tej firmy,
> jak rozwiazesz problem to mozesz czuc sie szczesliwcem, mnie sie
> odechcialo, zminilem procesor na jakis slabszy shit i wcisnalem jakiejs
> babie na biurko,

Na ECS K7VTA3 rev.3.1 (podobnym lub identycznym zatem jak w problemie
opisanym w tym poscie) odpalilem Athlona XP 2800 + (bios obsluguje do
2600) - ale z tym odpalil jako "unknown" bez problemow.
Plyta dziala juz dobrych pare lat na zasilaczu Codegen a ostatnio Feel wiec
nie jest rozpieszczana.

Coz tez jestem ciekaw czy to wina tej plyty bedzie.

::f::