Re: Komputer się włącza i wyłącza

Autor: domin <doniu_at_poczta.zadnegospamu.fm>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 21:30:55 MET DST

> Dodam, że architektura 32 bitowa.

nie wiem jak teraz, ale plyty ecs maja srednia opinie, ja w pracy raz
kupilem cos tej firmy i mialem naprawde niezle historie z plyta tej firmy,
jak rozwiazesz problem to mozesz czuc sie szczesliwcem, mnie sie odechcialo,
zminilem procesor na jakis slabszy shit i wcisnalem jakiejs babie na biurko,
chodzi do teraz i nie tykam,
to samo asrock,
to tak dla pocieszenia moje 3 grosze
pozdr