Re: Jak rozebrac laptopa Toshibe?

Autor: Maly <maly_6_at_tlen.pl>
Data: Wed 07 Sep 2005 - 01:46:07 MET DST

Użytkownik "dzieciol" <dzieciol@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
news:op.swnrziem0r4d5m@-...
> [...]

Wlasnie ja mam to samo. Pod spodem mam klapke pod ktora sa dwie kosci
pamieci (256+256). Ja mam problem z dostaniem sie do wnetrza (nie moge
odkrecic wszystkich srubek) bo nie wiem jak go rozebrac zeby nie polamac tej
maskownicy (pierwsza polamala mi sie przypadkowo jak sie przewrocilem z
laptopem na ten rog wiec moge te srubki wykrecic bo sa widoczne). W sumie to
jest kawaleczek zbednego plastiku sluzacy jedynie do dekoracji ale jak juz
ma ladnie wygladac to niech wyglada chociaz z tej jednej strony:).
Probowalem juz na wszelkie sposoby ale nie wpadlem jak mozna to wyjac bez
oblamania.

Pozdrawiam
Maly