Re: Jak rozebrac laptopa Toshibe?

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.usunto.wp.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 22:59:44 MET DST

Użytkownik "gburek" <zebra@zebra.net.pl_Bez_spamu_prosze> napisał w
wiadomości news:dfiahu$g2v$1@atlantis.news.tpi.pl...
> heh
> uwazaj na to co robisz
> ostatnio kupowalem notebook Toshiba i jako ze firmowo mial ledwie 256 MB
> RAMu zazyczylem sobie 512 w jednej kosci aby latwo bylo go "rozbudowac" w
> przyszlosci
> panowie w sklepie (Vobis w centum Wilenska) przez 30 minut kombinowali jak
> dojsc do banku RAMu pod klawiatura
> efektem ich staran bylo jedynie uszkodzenie klawiatury
> widzac ich meke i spieszac sie do pracy wzialem inny egzemplarz
> pozostawiajac ich z nierozwiazanym problemem
> [...]
Rozmawiałem z serwisantem, który mi dokładał 256 RAMu do mojej Maxdaty. Też
najpierw zaczął szukać pod klapką, od spodu - ale go wyprowadziłem z błędu
(tam jest HDD). Potem zabrał się do szukania pod klawiaturą i bingo!
Zagaiłem go o ten problem (szukania różnych elementów i złączy w
naotebook'ach) i stwierdził, że raz 15 minut szukał banków RAMu. Mówił, że
producenci maja takie patenty na schowanie takich rzeczy, że to bajka.

--
pozdrawiam
karol