Re: Jak rozebrac laptopa Toshibe?

Autor: gburek <zebra_at_zebra.net.pl_Bez_spamu_prosze>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 22:42:06 MET DST

heh
uwazaj na to co robisz
ostatnio kupowalem notebook Toshiba i jako ze firmowo mial ledwie 256 MB
RAMu zazyczylem sobie 512 w jednej kosci aby latwo bylo go "rozbudowac" w
przyszlosci
panowie w sklepie (Vobis w centum Wilenska) przez 30 minut kombinowali jak
dojsc do banku RAMu pod klawiatura
efektem ich staran bylo jedynie uszkodzenie klawiatury
widzac ich meke i spieszac sie do pracy wzialem inny egzemplarz
pozostawiajac ich z nierozwiazanym problemem
nie wiem czy oni byli tak oporni czy to naprawde jest tak duzy problem :)

sam jak na razie nie probowalem gdyz 512 na razie spokojnie mi wystarcza :)

--
Dominik Wojtanowski,
Warszawa, nr GG 7110750