Re: jaki sprzet w klasie sredniej - pilne bo wypadlem z obiegu

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 22:02:24 MET DST

Dnia Tue, 6 Sep 2005 21:41:35 +0200, DooMiniK napisał(a):

> Nie o to chodzi... Trochę drażniące jest, że robi się teraz płyty, gdzie
> są raczej małe możliwości rozbudowy (mimo integracji tak wielku częsci
> składowych).

zdecydowanej większości użytkowników 3xPCI wystarczy

> Ja standardowo bym wsadził:
> - kartę TV

a nie może być zewnętrzny tuner USB?

> - kartę dźwiękową

jak coś pokroju Audigy 1/2, to się opłaca ale jakieś starocie to już raczej
nie bedą lepsze od integry.

> - kartę interf. IDE

po kiego cepa - chcesz podłączać więcej niż 4 urządzenia IDE? Poza tym na
płytce masz 4 SATA, więc jak będziesz kupował dski to możesz je kupić pod
SATA. Nie sądzę abyś miał więcej 4 napedy optyczne. BTW, może jeszcze
kupisz dodatkowy kontroler na USB, bo 10 USB to za mało?

> Wolę dobrego SoundBlastera.

Jakiego SB? 64, 128 - przecież to bedzie gorsze w jakości i obsługiwanych
standardach od integry. SB live! też będzie dużo lepszy w generowanym
dźwęku od ALC 850.

Rozumuem, że ktoś chce wsazdić na taką płytkę Audigy 2 i katę TV, ale
kupowanie dodatkowych kart z kontrolerami IDE czy IEEE1394 jest mniej niż
mało prawdopodobne, bo do takiej płytki można wiele rzeczy na raz
podłączyć.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]