Re: GA-8N-SLI PRO problem upgrade biosu

Autor: Wojtek T. <antyspamkrowy66_at_op.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 22:13:07 MET DST

marcin napisał(a):
> Użytkownik "Wojtek T." <antyspamkrowy66@op.pl> napisał w wiadomości

> U mnie byla podobna sytuacja, ale na GA-K8N Ultra-SLI. Problemem okazaly sie
> kostki pamieci. W swojej glupocie wlozylem te dwie kostki w sposob w jaki
> nie nalezalo ich wkladac (szyny byly chyba 1 i 3). Bios F1 jednak jakos
> sobie radzil a po upgradzie nie dzialal komp. Zmiana z 1i3 na 1i2 pomogla.

Witaj Marcin.
To jest to rozwiazanie.
Komputer o ktorym pisalem to oryginalnie zaplombowana skrzynka GEO cos
tam. Kiedy po zrobieniu upgrade biosu z F1 na F2 komp nie wstal,
pokonalem polmbe i moim oczom ukazala sie plyta z zapelnionymi bankami 1
oraz 3. Kiedy przeczytalem Twoj mail zdalem sobie sprawe ze przy
restarcie nigdy nie bylo napisane: Dual channel. Oczywiscie kosci nie sa
sparowane i powinny byc w bankach 1 oraz 2. Tak zlozony komp wyszedl z
Komptronika !!!
Wlasciciel tej skrzynki mial ja oddac do serwisu wczoraj.
Jutro zadzwonie i dowiem sie co serwis zaradzil w tej sprawie.
Bardzo dziekuje za rozwiazanie problemu.
Pozdrawiam
Wojtek T.