Re: Gdzie kupić LCD

Autor: ..::Friend::.. <guciotek_at_gazeta.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 11:59:13 MET DST

Użytkownik "Błażej" <mybgrzlfyv@vagrevn.cy> napisał w wiadomości
news:1uc7toosatcvd$.v8mztb3fehhg$.dlg@40tude.net...
> Witam.
> Może troszeczkę nie na temat ale sprawa dotyczy sprzętu. Mam pytanko.
> Gdzie
> lepiej kupić monitor LCD - w sklepie internetowym, bo taniej np.
> http://www.tre.pl/index.php?docid=stowar&id=18067
> http://www.gvcnet.pl/?mod=5&id=178
> czy w normalnym sklepie. Tak sobie pomyślałem, że może lepiej w
> internetowym, bo mamy 10 dni na zwrot sprzętu jakby się w tym czasie
> pojawiły jakieś umarlaki na ekranie to można go oddać bez podania
> przyczyn,
> a w normalnym nie.
> [...]

Wg mnie lepiej kupić w sklepie internetowym, (najlepiej w takim ktory ma
siedzibę/oddział niedaleko miejsca zamieszkania). Ja tak kupiłem dwa
P19-2 - mimo ze mieszkam w duzym miescie - Krakow.

Co do marki to poczekaj z decyzją do testu na MVA ponadto modele LCD
wychodzą tak szybko i zaraz dzisiejsza nowosć staje się starym modelem,
juz jest zapowiedz nowych samsungów na PVA 6ms modele 770P i 970P.

Dzisiaj Belinee 101920C kupisz za 1600zł.

GM