Re: Gdzie kupić LCD

Autor: Błażej <mybgrzlfyv_at_vagrevn.cy>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 12:26:38 MET DST

Dnia Tue, 6 Sep 2005 11:59:13 +0200, ..::Friend::.. napisał(a):

> Co do marki to poczekaj z decyzją do testu na MVA ponadto modele LCD
> wychodzą tak szybko i zaraz dzisiejsza nowosć staje się starym modelem,
> juz jest zapowiedz nowych samsungów na PVA 6ms modele 770P i 970P.

Tylko jak długo mam czekać? Później może się okazać że sknocili obraz tak
jak w 193P+. Ponadto, trzeba czekać na samo pojawienie się monitora a
później na jego test żeby nie kupić kota w worku, bo wiadomo, że dane
podane na kartce najczęściej odbiegają od rzeczywistości i to w tę złą
stronę. Myślę że rewolucji nie będzie i jeśli okaże się że jest lepszy od
Fujitsu to różnica będzie niewielka.

> Dzisiaj Belinee 101920C kupisz za 1600zł.
Wiem, ale jakoś mam strach przed tą marką. Cena oczywiście atrakcyjna, ale
Fujitsu jest chyba bardziej renomowaną firmą niż Belinea.

Może mi ktoś napisać jak jest z tym serwisem door tu door. Jak to wygląda w
praktyce, bo nigdy nie miałem do czynienia z czymś takim. Kto płaci za
wysyłkę sprzętu do serwisu?
Pozdrawiam.
Błażej

--
Nie staram się wiedzieć wszystkiego, bo nie będę wiedział nic.
UWAGA: E-mail zakodowany w ROT13