Re: VGA + sound -> TV

Autor: Pawel Gardziejewski <gardziejewski_at_o2.-SPAM-.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 10:38:54 MET DST

> Mam taki problem, chcialem podlaczyc wyjscie (S-video) z mojej karty
> graficznej GF 6800 LeadTech'a do wejscia (S-video) w TV.

bardzo dobry pomysl!

> Pierwsze pytanie to ile moze miec max dlugosci kabel laczacy kompa i
> TV.

moze miec sporo, tylko pytanie jaki bedzie wtedy obraz. wszystko zalezy od
jakosci kabla itp. u mnie przykladowo kabel powyzej 5 metrow uniemozliwie
ogladanie bez sniegow.

> Drugie pytanie to czy da sie jakosc zlozyc taki kabel aby po stronie
> komputera miec s-video + mini jack lub chinc z sygnalem dziwiekowym.
> Takie rozwiazanie dalo by mi obraz + dzwiek na wejsciu s-video w TV.

nie ma problemu z kupnem takiego kable, ale pamietaj, zawsze lepiej dac 2 x
wiecej za kabel niz pozniej go wymieniac lub kupowac nowy