VGA + sound -> TV

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 08:57:27 MET DST

Witam

Mam taki problem, chcialem podlaczyc wyjscie (S-video) z mojej karty
graficznej GF 6800 LeadTech'a do wejscia (S-video) w TV.
Pierwsze pytanie to ile moze miec max dlugosci kabel laczacy kompa i
TV.
Drugie pytanie to czy da sie jakosc zlozyc taki kabel aby po stronie
komputera miec s-video + mini jack lub chinc z sygnalem dziwiekowym.
Takie rozwiazanie dalo by mi obraz + dzwiek na wejsciu s-video w TV.

Daniel