Re: VGA + sound -> TV

Autor: Andre <andrehull_at_poczta.fm>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 18:51:07 MET DST

Pawel Gardziejewski wrote:

> moze miec sporo, tylko pytanie jaki bedzie wtedy obraz. wszystko
> zalezy od jakosci kabla itp. u mnie przykladowo kabel powyzej 5
> metrow uniemozliwie ogladanie bez sniegow.

a ja mam podlaczone tak ze chyba rzadko kto tak ma :)

otoz mam po kolei: wyjscie z r9000pro -> przejsciowka na chinch ->
przejsciowka na zwykly kabel antenowy -> tym kablem na EURO -> i
dopiero tv

kabel antenowy ma ok 10m dlugosci i nie mam zaklocen na tv !! :)

jedyny problem to taki ze karta chyba nie do konca wie ze tv jest
podlaczony bo zawsze po 20min przerywa podawanie sygnalu na tv-out i
trzeba przelaczyc na monitor. nie da sie z powrotem przelaczyc na tv bo
jest czarny ekran i jedynie restart kompa pomaga. zna ktos rozwiazanie
takiego problemu? to musi byc gdzies w rejestrze ale nie wiem czego
szukac...

--
pozdrawiam
  Andre