Re: Dziwna praca myszki optycznej

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 08:36:30 MET DST

Przemolo napisal:
> Sprzedawca mi powiedział, że myszki optyczne przystosowane
> są do pracy tylko z podkładkami żelowymi lub materiałowymi
> (ale bez napisów). Co Wy na to?

Może jego myszka tak działa. Mój drugi już Logitech (wcześniej tani OEM,
teraz MX500) nie ma problemów z żadną powierzchnią (a używałem go np. z
laptopem na wzorzystej, miękkiej pościeli), z jednym wyjątkiem -
nieregularne, mocno kontrastujące kształty (w takim wypadku precyzja jest
nieco mniejsza).

k,