Re: Podłączyć SATA?

Autor: jac <jgurgul_at_poczta.wp.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 08:28:49 MET DST

Użytkownik "komp" <przewoz_pw@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dfi9uo$dk9> A masz takie wyjście na płycie głównej, bo ja myślę, że
jednak nie...
> Musisz dokupić odpowiedni kontroler, a jeżeli chcesz sobie rozbudować
> komputer o nowy dysk i nie masz kontrolera SATA, to będzie to zupełnie
> nieopłacalne. Zostań narazie przy ATA, przy większej modernizacji będziesz
> mógł sobie to załatwić.

No właśnie nie mam takiego wyjścia na płycie. Tak zrobię, kupie ATA. Jeszcze
jakieś kontrolery, przejściówki.... niepotrzebna inwestycja, a przy wymianie
kompa i tak mi się to potem nie przyda. Dzięki wszystkim za rady i opinie.
Pozdrawiam!
Jacek