Re: cichy komp na 24h

Autor: Piotr> <iNVALID_biznes.polska_at_op.pl>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 07:34:17 MET DST

domin napisał(a):
> interesuje mnie cichy komputer i oczywiscie zeby zjadal jak najmniej pradu
> czyli nie ogrzewal mieszkania,
> mam juz jakis extra cichy zasilacz chiefteca,
> no i jaki procek bez wiatraka- sam radiator- jakie rozwiazanie proponujecie,
> czy musze jakis wypasny radiator i z jakim prockiem przejdzie ten numer,
> interesuje mnie sprawdzone zestawienie niekoniecznie orginalne producenta,
> komp nie bedzie pod winde,
> moze ktos juz forsowal takie rozwiazanie? zadne chlodzenie woda mnie nie
> ineresuje- sam radiator

Walczyłem z podobnym tematem.
Wyciszyłem (zmieniłem) zasilacz, coolery na prockach ciche łożyskowane,
włączyłem, a komputer nadal emituje głośne znajome dźwięki.
Coż... okazało się że przeoczyłem dyski. Mam ich cztery 10000 obr.
Jeden szumi, drugi buczy, trzeci gwiżdże...
I cały chytry plan poszedł w krzaki.

Cichy komputer... widziałem takie HPki :-)