cichy komp na 24h

Autor: domin <doniu_at_poczta.zadnegospamu.fm>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 02:20:25 MET DST

interesuje mnie cichy komputer i oczywiscie zeby zjadal jak najmniej pradu
czyli nie ogrzewal mieszkania,
mam juz jakis extra cichy zasilacz chiefteca,
no i jaki procek bez wiatraka- sam radiator- jakie rozwiazanie proponujecie,
czy musze jakis wypasny radiator i z jakim prockiem przejdzie ten numer,
interesuje mnie sprawdzone zestawienie niekoniecznie orginalne producenta,
komp nie bedzie pod winde,
moze ktos juz forsowal takie rozwiazanie? zadne chlodzenie woda mnie nie
ineresuje- sam radiator