Re: cichy komp na 24h

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 06 Sep 2005 - 13:48:43 MET DST

Użytkownik "Piotr>" <iNVALID_biznes.polska@op.pl> napisał w wiadomości
news:dfj9p8$3p0$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Walczyłem z podobnym tematem.
> Wyciszyłem (zmieniłem) zasilacz, coolery na prockach ciche
> łożyskowane,
> włączyłem, a komputer nadal emituje głośne znajome dźwięki.
> Coż... okazało się że przeoczyłem dyski. Mam ich cztery 10000 obr.
> Jeden szumi, drugi buczy, trzeci gwiżdże...
> I cały chytry plan poszedł w krzaki.

Na to też jest rada, tylko bez WC się nie obejdzie - założyć na dyski
blok/bloki wodne, dać cichą pompkę, jakąś nagrzewnicę samochodową i
dyski z blokami zapakowaś szczelnie w styropian, tak, żeby tylko węże i
kable wystawały i będzie cicho jak makiem zasiał.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!