Re: Płyty DVD-R -- Sony oraz Verbatim

Autor: Andre <andrehull_at_poczta.fm>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 15:53:01 MET DST

latet wrote:

> Ja mam (przykladowo) doswiadczenia calkiem przeciwne,
> ale dotycza dobrej nagrywarki (LG-4163B) oraz dobrych (choc tanich)
> wręcz niedocenianych plyt Platinum @ Ricoh-JPN-02.
> Plyty nominalnie 8x w tej nagrywarce nagrywalem 12x i odczytuja sie
> (po pol roku) bez najmniejszego problemu.

nagrywanie Platinumow z wieksza predkoscia zalezy od serii. zawsze
kupuje 50szt w szpuli i najpierw moglem nagrywac 12x, potem chyba 16x a
teraz 'tylko' 8x ale i tak zawsze nagrywam 8x ze wzgledu na trwalosc
danych (czytalem ze wiecej niz 8x moze niekorzystnie wplywac na
trwalosc) i wszystkie plytki pieknie mozna odczytac w kazdym napedzie.

--
pozdrawiam
  Andre