Re: Płyty DVD-R -- Sony oraz Verbatim

Autor: latet <latet_at_latett.pl>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 09:36:52 MET DST

> Tęczowe Verbatim oraz białe SONY -- DVD-R. Napisane na opakowaniu x8,
> ,,wewnątrz'' płyty zapisane x12, a nagrywanie z szybkością większą od
> x4 uniemożliwia czytanie. Czy ktoś ma podobne doświadczenia do moich?

Za malo napisales o swoich doswiadczeniach.
Jaka nagrywarka (pewnie Lite-ON)? Bios?
No i te plyty - kto jest producentem nosnika?

Ja mam (przykladowo) doswiadczenia calkiem przeciwne,
ale dotycza dobrej nagrywarki (LG-4163B) oraz dobrych (choc tanich)
wręcz niedocenianych plyt Platinum @ Ricoh-JPN-02.
Plyty nominalnie 8x w tej nagrywarce nagrywalem 12x i odczytuja sie
(po pol roku) bez najmniejszego problemu.

Pozdrawiam,

latet