Re: Podłączenie 3 monitorów

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Mon 05 Sep 2005 - 15:55:45 MET DST

och.karol wrote:
> Użytkownik "Adam Jurkiewicz" <sword@NIEMATEGOajpic.zonk.pl> napisał w
> wiadomości news:dfh4ur$o4h$1@nemesis.news.tpi.pl...

Czym innym są obraz czy zdjęcia, a czym innym film. Film wymaga video
overlay (takie specjalne okno), a ostatnio kiedy jeszcze byłem na
bieżąco, overlay był dostępny tylko na jednym monitorze.

Zdaje się, że to samo zo z jedną kartą z trzema wyjściami, tzn. chyba
też overlay bęzie tylko na jednym. Poza tym współczesne dwie karty na
PCI nie muszą być tańsze niż Matrox.

> VirtualPC (lub podobne) i każdy z nich wyswietla za pomocą osobnej karty
> na osobnych monitorach?

Ale nie video. Chyba, że 2 ramki na sekundę wystarczą. No dobra, może 4 ;)