Re: wyb贸r laptopa - pilne...

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 20:44:21 MET DST

Gobli pisze:

> witam,
> poniewa偶 jestem w omujedynym ktry si臋 cho膰 troch臋 zna na kompach, ociec
> poprosi艂 mnie o wyb贸r zakupienie dla niego laptopa.
> niestety nie orientuj臋 si臋 w tym temacie zbytnio...
> jakie firmy by艣cie mi polecili?
> g贸rna granica cenowa to 3000-3200z艂.
> nie chc臋 偶eby ociec sam kupi艂 co艣 kiepskiego...

Kilka podstawowych zasad:

1. Niech b臋dzie markowy (jako艣膰!)
2. Niech ma procesor mobilny, czyli Pentium M (Centrino) Intela lub Turion
AMD, ew. Celeron Intela
3. Niech ma w miar臋 szybki dysk (5400 rpm)
4. Niech ma sensown膮 bateri臋 -- 3000-4000 mAh

Nie zwracaj szczeg贸lnej uwagi na drobiazgi wyposa偶enia, to 艂atwo dokupi膰
p贸藕niej, w szczeg贸lno艣ci RAM, za do艂o偶enie kt贸rego producenci licz膮 sobie
zwykle ze dwa razy tyle ni偶 by Ci臋 to kosztowa艂o p贸藕niej.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl