Re: wybór laptopa - pilne...

Autor: danwot <danwot_at_poczta.fm>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 19:33:43 MET DST

Gobli napisał(a):
> witam,
> ponieważ jestem w omujedynym ktry się choć trochę zna na kompach, ociec
> poprosił mnie o wybór zakupienie dla niego laptopa.
> niestety nie orientuję się w tym temacie zbytnio...
> jakie firmy byście mi polecili?
> górna granica cenowa to 3000-3200zł.
> nie chcę żeby ociec sam kupił coś kiepskiego...
> pliz, poradźcie.

Witaj,
po mojemu tylko to:
http://arest.pl/index.php?inc=produkt&back=notebooki&ID=3281&katid=48
troszke się bawiłem laptopami i ASUS z tanich i akceptowalnych jest
najlepszy,
mam sam 4 sztukę i jak będe zmieniał to tylko ASUS,
wystrzegaj się taniego ACER-a, niby parametry/cena ok.
ale obudowa kicha 100%
pzdr.
danwot