Re: Seagate

Autor: oMULEc <szymon_at_onet.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 10:45:42 MET DST

> Jak to wreszcie jest, sa ciche, czy nie?

Ciezko stwierdzic ;) Ja mam dwa takie same Maxtory, jeden chodzil cicho
drugi glosno

> Ewentualnie mozna jakos sprawic, aby byl cichszy?

HDD Feature Tool i aktywacja (sprzetowa, to nie zaden program w tle) funkcji
Quiet Seek Mode. Do pobrania
http://www.hitachigst.com/hdd/support/download.htm#Installation, ale trzeba
przygotowac FDD albo CD-R na nosnik startowy. Czesem nawet nie spowolni
dysku, glosnosc mozna potestowac przed zatwierdzeniem ustawien.

oMULEc