Co Oznaczaja Te Bledy W Memtescie?

Autor: lukaszi <lukaszsobieraj_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 10:31:37 MET DST

Witajcie, poradzilem sie ludzi w sprawie resatrtujacego sie co jakis czas
komputera, poradzili mi sprawdzenie ramu, zrobilem memtest86, oto rezultaty:

http://mail.ols.vectranet.pl/~sowa/bledyRAM/

jest sporo bledow okolo 500 i to po 4 godzinach testowania, nei chcialo mi sie
czekac do konca testu juz, drugie tyle czasu.

1. Nie wie ktos moze co oznaczaja te bledy???
2. Jak pamiec jest do wymiany to czy mozna kupic takie cos co chodzi na aukcji:

512 MB SDRAM PC 133 MHz

Fabrycznie nowe pamięci renomowanej firmy EMPAQ !!!
24 miesięcy pisemnej gwarancji !!!