Re: Jakie głośniki do komputera?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 10:47:22 MET DST

W dniu Sat, 3 Sep 2005 01:25:36 +0100, osoba określana zwykle jako
taki pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Becker,JBL, Crown, Revel itd to wyglada na jedna firme: Harmann
>International: http://www.harman.com/brands/index.jsp . Zreszta, te moje
>glosniczki tez widzialem pod marka Harman Kardon Creature II.

Wiesz... Teac i Tascam to niby też jedna firma.

--
  Kruk@ -\                   | X-rated  movies  are  all alike ... the only
          }-> epsilon.eu.org | thing they leave to the imagination  is  the