naped DVD-ROM LiteOn XJ-HD166S nie mam pytan :)

Autor: Misiek <misiek_1928_at_o2.pl.WYTNIJ.TO>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 01:23:33 MET DST

Dzisiaj mialem przyjemnosc (nieprzyjemnosc? nareszcie padl?) doswiadczyc
smierci napedu jakze uwielbianej firmy LiteOn.
Zaskocze wszyskich i powiem ze nie siadla optyka! Nie siadla tez mechanika
szuflady! Nie spalila sie zadna plytka ani scalak! Elektronika jak nowa!
ROZSYPALO SIE PIEPRZONE LOZYSKO MECHANIZMU KRECACEGO PLYTA!!
(przepraszam za kolokwializm)
Po wymontowaniu napedu z usmiechem ztwierdzilem ze kulki z lozyska lataja
sobie wenatrz mechanizmu tworzac grzechotke :/

O nic nie pytam i niczego ciekaw nie jestem.
Chcialbym tylko przestrzec wszystkich przymierzajacych sie do zakupu
nagrywarki DVD lub napedy DVD-ROM zeby zdala lapy i oczy trzymali od
LITE-ONa!!

Nagrywarki CD to oni mieli calkiem OK jak na swoja cene ale DVD to
kompletny niewypal w ich wykonaniu ;)

--
| ASUS A7N8X-E DELUXE | AMD ATHLON XP 2500+@3200+ BARTON |
| BOX COOLING + 2x80mm|  2x256MB DDR-400 TWINMOS CL 2,5  |