Re: naped DVD-ROM LiteOn XJ-HD166S nie mam pytan :)

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 10:03:57 MET DST

Uzytkownik "Misiek" <misiek_1928@o2.pl.WYTNIJ.TO> napisal w wiadomosci
news:unvn9obta90d$.1leintdmrfek8.dlg@40tude.net...
> Dzisiaj mialem przyjemnosc (nieprzyjemnosc? nareszcie padl?) doswiadczyc
> smierci napedu jakze uwielbianej firmy LiteOn.
> Zaskocze wszyskich i powiem ze nie siadla optyka! Nie siadla tez mechanika
[...]

od paru lat jestem fanem LiteOn (miedzy innymi za rewolucje w nagrywarkach
i wprowadzeniu sprzetu bardzo taniego), czesto go chwalilem na tej liscie.
 Sam mam nagrywarke CDRW (uzywam
jej od dlugiego czasu jako CD i CDRW), oraz jedna z pierwszych DVD (tez
dziala bardzo dobrze).

... potwierdzam jednak, ze obecny sprzet zrobil sie badziewny.
Kupilem sobie do pracy CDRW i DVDRW (z innego zródla, odstep czasu - ok. 2ms).
Nagrywarka CDRW - padla dosc szybko (moze zrobila z 200CD).
DVD - podzialala pare tygodni (nagrala ze dwie plytki), teraz jest w serwisie.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,