Re: DVD Pioneer - dlaczego nie odtwarza :(?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 03 Sep 2005 - 01:13:20 MET DST
Message-ID: <dfamaf$liu$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Paweł Cern napisał(a):
> Reklamację w sklepie zostaw na koniec, ale nie później niż 3 dni od chwili
> zakupu, bo w ciągu 3 dni sprzedawca ma obowiązek wymienić sprzęt od ręki lub
> zwrócić pieniądze.

A gdzie to jest zapisane? W której ustawie?
Obecnie oprócz gwarancji konsumenci mają prawo skorzystać z tzw.
niezgodności towaru z umową. Ustawa choć niedorobiona (brak maksymalnego
czasu rozpatrywania takie jniezgodności) ma też plusy. 2 lata na
niezgodność, a jeśli w ciągu pierwszych 6 miesięcy wystąpi wada, to
traktujemy, że wada była wadą fabryczną (od początku istnienia urządzenia).
Konsument ma prawo zażądać wymiany lub zwrotu pieniędzy, o ile
niezgodnośc jest znacząca i reklamacja jest uzasadniona...

-- 
Proximus
Received on Sat Sep 3 01:15:16 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 03 Sep 2005 - 01:51:01 MET DST