Re: DVD Pioneer - dlaczego nie odtwarza :(?

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 21:38:35 MET DST

> Wg mnie masz walniety naped. Idz z nim do sklepu, niech Ci wymienia na
> nowy.

Wg mnie to po pierwsze sprawdź region - powinien być 2. W razie potrzeby
przestaw (menedżer urządzeń, właściwości nagrywarki, region DVD).

Kolejna sprawa - jeśli płyta nie jest zabezpieczona, spróbuj skopiować pliki
na dysk. Jeśli się skopiują - napęd jest napewno OK, problem tkwi w
oprogramowaniu.

Wreszcie trzecia sprawa - wypróbuj inny program do odtwarzania DVD (nawet
wersję "trial"). Jeśli działa - wiesz już że winne jest oprogramowanie.

Reklamację w sklepie zostaw na koniec, ale nie później niż 3 dni od chwili
zakupu, bo w ciągu 3 dni sprzedawca ma obowiązek wymienić sprzęt od ręki lub
zwrócić pieniądze.

Paweł