Re: Nowy procek AthlonXP3k+ i problem z nim

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 22:48:12 MET DST

Użytkownik "LiT" <ltkascha@op.pl> napisał w wiadomości
news:882roey8dt2d.gdgytae559fh$.dlg@40tude.net...
> Witam.
> Zmieniłem procesor z AMD XP 2000+ na 3000+. Jest to wg producenta płyty
> ostatni z rodziny, który będzie działał na niej (Leadtek K7ncr18G Pro).

Jest już AXP 3200+ 2400Mhz . Niektórzy producenci wydali już biosy dodające
support do niego. A że też jest na FSB 333, więc do twojej płyty też pewnie
wyjdzie bios uaktualniający.

> Po włożeniu zaczęły się kłopoty. Problemy z uruchomieniem, zwiechy
> windows.
> Postanowiłem zmienić zasilacz bo może to tu jest problem. Niestety nie. Po
> zmianie z 300W na 400W jest właściwie to samo - komputer się uruchamia,
> windows działa... ni z tego ni z owego: BSOD albo reset. Pamięci są DDR333
> (kupowane z myślą o tym procku). Procek też jest na FSB 333, więc
> teoretycznie jest OK.
> Poradźcie coś, bo działa i sru... a mi potrzeba stabilnego kompa.
> --

Zacznij od przestawienia magistrali FSB na 266 lub 200. I zobacz czy coś to
zmieni (jeśli się przegrzewa lub jest za słabe zasilanie to przy niższej
częstotlwości powinna wrócić stabilność)