Re: jojstick na gameport

Autor: LUK\)!\)$ <luk_01_04_at_op.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 19:18:36 MET DST

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości
news:df9t6f$45g$3@nemesis.news.tpi.pl...

> W Abicie NF-7 piny do podłączenia joysticka lub urządzeń MIDI także są
> wyprowadzone na płycie, czy zrezygnowano z tego rozwiązania?

> No i można sobie skonfigurować Skype'a, żeby rozmawiać przez drugą kartę
> dźwiękową. ;) Chociaż jeszcze ciekawszym rozwiązaniem jest odpowiedni
> telefon na USB, nieźle wygląda, ale nie wiem czy warto wydać na to kasę.
> ;)
>
> Pozdrawiam!!!
>
> Atlantis

sorki ze długo nie nie pisałem ale dałem sie wciągnąć w wir gry "na"
jojsticku. A port miałem na płycie głównej w postaci pinów więc poszukałem
takiej starej końcówki gameport z paseczkiem do podłączenia na płycie
głównej a port podczepiłem do płyty (z tym sie namęczyłem) no i działa. Ale
wielkie dzięki za pomoc.

Heya