Re: obudowa dźwiękoszczelna

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 11:42:51 MET DST

oMULEc wrote:

> Znaczy bez dysku i dvdr? Jak to tak...? ;)

Dysk na pamięciach flash, a CD-ROM hałasuje tylko wtedy, gdy się z niego
korzysta. Poza tym przecież komputer bez napędów optycznych też jest
komputerem. ;P Są jeszcze pamięci elektroniczne.
Wiem, to o czym pisze jest po pierwsze wybitnie drogie, a poza tym wybitnie
niepraktyczne, ale teoretycznie możliwe. ;)

> cichy jak tylko moze byc to i tak bedzie glosny.
> Ja w moim juz slysze... hmm...
> interferencje w elementach elektronicznych ;)

Ale żeby usłyszeć piszczące cewki musisz mieć jednak idealną ciszę, bo w
przeciwnym wypadku te odgłosy zostaną zagłuszone przez otoczenie, albo
stwierdzisz, że to coś Ci w uszach szumi. ;) Rzadko kiedy ma się 0 db w
najbliższym otoczeniu.
Przecież dla większości użytkowników irytujące jest wycie wentylatorów, a
nie jakieś prawie niesłyszalne odgłosy elektroniki. ;)

> Quiet Seek Mode i przesuniecie suwaka doslownie o 1 - dysk zamiast
> rzeźbienia zaczal wydawac jedynie szmery.

A jak takie coś działa? Jak znam życie, to niczego nie ma za darmo, pewnie
spada wydajność dysku?
No i oczywiście program musi był ładowany przy każdym starcie systemu?

Pozdrawiam!!!

Atlantis