Re: obudowa dźwiękoszczelna

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 11:33:47 MET DST

Mariusz Kruk wrote:

> Etam. Zawsze możesz mieć jeszcze jakieś piszczenia albo coś (chociaż
> to nie to co stare dobre telewizory Vela, które się dostrajało na
> słuch zanim się jeszcze obraz pojawił ;-> W końcu tu nie ma takich
> cewek :-)).

Wiesz, ale ja zwykle nie wiem czy to cewki piszczą w kompie czy mi coś w
uszach szumi. ;P Te odgłosy są tak słabe, że praktycznie niesłyszalne i giną
w dźwiękach otoczenia.
Robiłem grzebałem kiedyś w starym kompie z P166, w którym padł wiatrak w
zasilaczu, niechcący nie podpiąłem wiatraka pod procesor, przez te kilka
sekund nie miał szans się przegrzać, ale byłem przekonany, że coś nie tak
podłączyłem, dopóki nie spojrzałem na monitor. ;)
Poza tym na PPA czytałem artykuł gościa, który chwalił się tym, jak wyciszył
swojego Pegasosa, co prawda wszystko zrobił za pomocą wolnoobrotowych
wiatraków, ale to tylko dowodzi, że "zupełna cisza" jest pojęciem
względnym - niekiedy wystarczy tylko lekki szum, który i tak zginie w
odgłosach dochodzących zza okna. ;)

Pozdrawiam!!!

Atlantis