Re: obudowa dźwiękoszczelna

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 10:43:34 MET DST

W dniu Thu, 1 Sep 2005 11:33:47 +0200, osoba określana zwykle jako
Atlantis pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>Wiesz, ale ja zwykle nie wiem czy to cewki piszczą w kompie czy mi coś w
>uszach szumi. ;P Te odgłosy są tak słabe, że praktycznie niesłyszalne i giną
>w dźwiękach otoczenia.

No toć napisałem, że takich cewek co to by je można było usłyszeć to w
komputerze raczej nie ma (w przeciwieństwie do telewizorów bądź
kineskopowych monitorów; tyle, że tam jeszcze dochodzi kwestia
częstotliwośc - 25 obrazów na sekundę * 625 linii to daje ok. 15.5kHz -
to już nie wszyscy słyszą).

--
[------------------------] -I   tak   się   spier.*li...-Ale   nie   od
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] razu!(mały dialog na temat kłopotów przy in-