Re: obudowa dźwiękoszczelna

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 23:58:41 MET DST

Mariusz Kruk wrote:

>> Można całkowicie wyciszyć komputer,
>
> Kwestia definicji "całkowitości" :-P

Kwestia jest jak dla mnie bardzo prosta do zdefiniowania. Całkowicie cichy
komputer = taki, który nie ma żadnych elementów mechanicznych, a zwłaszcza
obrotowych, to one emitują decybele. ;)

> Niezawodność większa? A uporali się wreszcie z problemem wielokrotnego
> zapisu?

Wpadka przy pisaniu. Chodziło mi oczywiście o mniejszą niezawodność.
Wielokrotny zapis to właśnie jak dotąd główny problem - o ile nie robi to
różnicy w przypadku PenDrive'ów czy kart pamięci, służących do przenoszenia
danych, ale gdyby taki "dysk" włożyć do jakiegoś serwera, to nie wytrzymałby
długo. Ale jeśli popatrzeć na tempo rozwoju elektroniki w ciągu ostatnich
lat, można sądzić, że ten problem uda się w końcu rozwiązać. IMHO przyszłość
należy do pamięci elektronicznych.

Pozdrawiam!!!

Atlantis