Re: Sempron czy celeron

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 23:40:57 MET DST

morfi pisze:

> Witam wszystkich!!
>
> Na wstepie to mam nadzieje że dobrze trafiłem i nie zaśmiecam grupy.
> Otóż wacham się z zakupem laptopa bedzie to ASUS i teraz mam pytanie
> cyz wybrać tego który ma procesor Sempron 3000+ cyz który ma celerona
> 1,5GHz? Laptopa bede uzywał głównie do internetu, ogladania TV bo mam
> zmiar kupic tez tuner, oraz do używania różnych aplikacji typu pakiet
> Offica czy Corel11 czy PhotoShop. Oczywiście od czasu do czasu pograł
> bym tez w jakieś nie wymagające gry. Za sempronem przemawia jak narazie
> [...]

Celerona M, Sempron nie jest procesorem co oznacza, że laptop będzie
znacznie krócej działał na bateriach i bardziej się grzał. Celeron M to nie
to samo, co Celeron dekstopowy i bynajmniej nie można napisać, że Sempron
2400 to Celeron M 2.4 (ktĂłry defacto nie istnieje).

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl