Re: Laptop Pentium 100 i USB na PCMCIA - �

Autor: Lukasz Sczygiel <spam_at_precz.tw>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 20:56:06 MET DST

Neas napisał(a):
> |nz_Mamon pisze:
>

>>potwierdzam...
>>o bateria jest niezmierna zadkoscia...
Zakladajac ze sprzet ma wiecej niz 3 to wcale nie dziwi, kiedy sama
bateria kosztuje tyle co caly laptok.

To rzeczywiscie swinstwo.

Jak wyzej. sprzet uzywany _musi_ byc w takim stanie. Jesli nie jest to
prawie jak wygrana w lotka.

> Niestety, żeby kupić coś w normalnym stanie trzeba mieć około 800 zł no i
> zdecydowanie polecam kupować w takich miejscach, gdzie można obejrzeć
> konkretny egzemplarz. Za 200-400 kupiłbyś w najlepszym razie coś podobnego
> do tego, co już masz, a i pewnie w gorszym stanie. :)

Ale zauwaz ze ja napisalem ze bedzie bez aku (albo z slabym) i w
"zuzytym" stanie. Tyle ze dla mnie jesli laptok dziala i nie rozlazi sie
w lapach to jest ok. Jesli ktos chce porzadny sprzet do warunkow
polowych to rzeczywiscie za 400zl go nie kupi. Ale jako maly nie
zagracajacy komputerek do domu lub do wozenia raz na tydzien
akademik-dom jest MSZ calkiem ok.
A za 300zl kupi laptoka tak na oko 2x lepszego niz ten p100 bo bedzie
mial w nim PII 300 i usb ktora pragnie.
A w definicji allegro jest to ze sprzet trzeba sprawdzic naocznie i
wlasnorecznie. Sam tak kupowalem sprzeta i mimo ze byl niekompletny to
sluzy mi dzielnie do dzis. Posklejany, z zaslepka po pudleku z mydla,
ale dziala.
Zauwaz ze inicjator watku mial p100 i za 150-300 zl chcial BT w niego
wsadzic. Wiec jeczenie ze za tyle kupi kiepskie pII 300 jest MSZ troche
nie tak? Mam troche racji?
Zreszta Na pewno oczy i rozum ma i z rad ktore tu dostal cos sobie
wykombinuje. I po to grupy dysk. sa :)

--
Lukasz Sczygiel