Re: montaż procesora A 64

Autor: Dariusz <darekzal_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 20:03:27 MET DST

tomek <tomek_gmWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Mam problem... Pierwszy raz montowałem procesor A 64 box. Procek do podstawki,
> na to wentylator. Pod radiatorem taka substancja która ma przewodzić ciepło.
> Wszystko byłoby ok, gdybym wiedział, że toto się przyklei do procka.

    Przyklei!!! I to tak że wyciągnąlem procesor z podstawki ( zacisniętej )
razem z radiatorem! Miałem szczęście że nóżek nie urwałem:))). Czym prędzej
zdrapałem ten glut i dałem normalnej pasty. Z urwanymi nóżkami nie masz co
liczyć na jakąkolwiek gwarancję.
    Pzdr
 Dariusz
ps. Od razu usuwam ten glut z każdego boxowego radiatora AMD. Co do gwarancji
to miałem szczęście jeszcze nie korzystać :).