Re: Laptop Pentium 100 i USB na PCMCIA - możliwe?

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 00:03:31 MET DST

Neas pisze:

> P2 300 ludzkiej firmy za 200-400 zł i to jeszcze w dobrym stanie? Chyba
> żartujesz. Dwa miesiące temu próbowałem kupić Della 366 na części na
> Allegro i absolutnie żaden (obserwowałem kilkanaście aukcji) nie poszedł
> za mniej niż 700, w dodatku był to sprzęt w stanie kiepskim raczej, zużyte
> baterie i te sprawy.

Dla przykładu:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=60874431 (dell/p2 300/128 mb/10
GB/torba -- 989 zł, 5 osób kupiło)
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=61946499 (compaq/p2 333/128 mb/4.3
GB -- już 450 zł, a jeszcze 3 dni do końca licytacji)

Ty chyba patrzyłeś na cenę około tydzień lub więcej przed licytacją,
faktycznie sÄ… takie. ;->

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl