Re: Laptop Pentium 100 i USB na PCMCIA - możliwe?

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 23:45:03 MET DST

Lukasz Sczygiel pisze:

> A ja nie.
> Co prawda pancerniaka z dobra bateria za te cene sie nie dostanie ale
> jest troche sprzetow typu pII 300MHz za rozsadna cene, ludzkiej firmy i
> w dobrym stanie. Zreszta to jest do sprawdzenia dla kazdego kto ma
> dostep do inetu...

P2 300 ludzkiej firmy za 200-400 zł i to jeszcze w dobrym stanie? Chyba
żartujesz. Dwa miesiące temu próbowałem kupić Della 366 na części na
Allegro i absolutnie żaden (obserwowałem kilkanaście aukcji) nie poszedł za
mniej niż 700, w dodatku był to sprzęt w stanie kiepskim raczej, zużyte
baterie i te sprawy.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl