Re: Laptop Pentium 100 i USB na PCMCIA - możliwe?

Autor: |nz_Mamon <hskylbdy_at_sif.poczta.one.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 09:20:12 MET DST

Użytkownik "Neas" <neas@neas.invalid> napisał w wiadomości
news:1415400.quDxLXcEVN@latitude...
> P2 300 ludzkiej firmy za 200-400 zł i to jeszcze w dobrym stanie? Chyba
> żartujesz. Dwa miesiące temu próbowałem kupić Della 366 na części na
> Allegro i absolutnie żaden (obserwowałem kilkanaście aukcji) nie poszedł
> za
> mniej niż 700, w dodatku był to sprzęt w stanie kiepskim raczej, zużyte
> baterie i te sprawy.

potwierdzam...
o bateria jest niezmierna zadkoscia...
podobnie jak tasmy, dyski twarde i ramki do nich sprzeaja je na oddzielnych
aukcjach...

za 200-400pln ciezko jest cokolwiek dostac, albo wiaze sie to z takimi
kosztami dodatkowymi, ze lepiej nie rozmawiac.
pomijam juz zupelnie stan techniczny - czesto oplakany, klawiatury z
naklejkami, wylamane zatrzaski etc.