Re: GF6600 i Barton 2600+

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 00:08:54 MET DST

Piotr wrote:

> wiesz, no jakos udalo mi sie na tyle opanowac jezyk angielski by
> przeczytac dokladnie ten sam artykul, do ktorego wczesiniej podawano
> linka, w oryginale:P

Gratulacje, angielski to dzisiaj rzadkosc :P Po prostu czasem
przyjemniej czyta sie w ojczystym jezyku.

> (http://www.tomshardware.com/cpu/20050525/pentium4-10.html)
> I jasne, jak pisalem, jest racja w tym, ze nie sa to procesory o
> najwiekszej wydajnosci z jednego MHz ani MHz/watt. Ale to *są*
> najmocniejsze procesory x86. I tyle. Czy to wstyd? No nie wiem.

Nie wiem czy zwrociles uwage, ale Dothany na tych testach to nie
architektura P4. Zobacz jak te piorunsko drogie i beznadziejnie grzejace
sie Extreme Edition sa niskie.
A wstyd taki, ze nawet sam Intel przyznal sie do bledu i wycofuje sie do
P3, a wlasciwie to Dothana.

--