Re: GF6600 i Barton 2600+

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 29 Aug 2005 - 02:54:16 MET DST

red napisał(a):

> Nie wiem czy zwrociles uwage, ale Dothany na tych testach to nie
> architektura P4. Zobacz jak te piorunsko drogie i beznadziejnie grzejace
> sie Extreme Edition sa niskie.
> A wstyd taki, ze nawet sam Intel przyznal sie do bledu i wycofuje sie do
> P3, a wlasciwie to Dothana.
Czy Ty czytales watek czy ot-tak sobie piszesz:)? Ja jedynie protestuje
przeciwko stwierdzeniom, ze architektura p4 jako taka jest slepą
uliczką, cofnieciem sie, natomiast architekrura p3 byla najlepszym, co
intel stworzyl. Z nie-do-konca-wiadomo-jakich-powodow chlopaki zrobili
p4, ale to byla glupota przykryta chłytami makertindowymi. Teraz
cichutki powrot do p3 w mniejszym wymiarze technologicznym zapewni
intelowi sukcesy.
Fakty sa takie, ze p4 *teraz* sa najwydajniejszymi procesorami x86, a
stwierdzenie, ze p4 to był od początku do końca chybiony pomysł jest,
delikatnie mowiac, naduzyciem i uproszczeniem. Coś jak "Balcerowicz musi
odejsc":P

pozdrawiam
p.